Friday, December 21, 2012

malu berkawan dengan mereka

assalamu'alaikum..ahlan wahsahlan ke hadiah dari hati..*wah!mira speaking arab!*

ok..maaf ye..sebab almost my entry adalah luahan hati saya..sebab kalau tak..belog saya bukan HADIAH DARI HATI. kepada sesiapa yang dah beribu kali baca blog saya yang tak seberapa ni...maaflah jika tiada pengisian untuk anda..sebab kadang-kadang nak up date benda-benda yang macam tu macam tiada keyakinan diri... :)

hari ni sebenarnya nak cerita pasal my bestie kat office iaitu :

Farah wahidah binti nasruddin
Office kat level 18, menara aqabah
Bersifat positive di semua ketika
Agak kelihatan menakutkan bila marah okeh (so, jangan kasi dia marah)
 ni gambar dia..tadaaa :

ni gambar dinner...waktu ni aku baru berjinak-jinak pakai shawl..sila abaikan my appearence.
ok.dia sangat lemah lembut dan membawa imej siti nur haliza dikalangan kami ok :) next is..

Norlin binti md yusoff
Office kat level 12, menara aqabah (sama level so jadi partner gosip, k.farah memang tukang dengar je)
Seorang pegawai HR yang sangat komited
Mempunyai wartawan lokasi yang berdedikasi
ni gambar dia.taadaa :
muka aku time ni serabai sebab tengah boring sebab terlibat dengan kursus yang tidak sepatutnya.



seterusnya :

Norafizah binti suaip
Office kat level 16
Seorang kawan aku yang sangat bz.tapi dia lah yang dok mengadap minah suka berangan ni malam-malam buta.
officemate,house mate,roomate..hehe
ni pulak gambar dia :

ok.abaikan aku yang gemuk di sebelah fiza.

ni lah kawan-kawan aku selain my siblings..aku menangis, melalak, berangan, menggediks..semua dengan dia orang..korang terima kasih ye jadi kawan kita...malu kawan dengan korang?nak tahu kenapa?hehehe..sebab kadang-kadang ada mulut-mulut manusia yang mengata di belakang..aku tidak selayak nya menjadi kawan korang..bukan malu sebab apa..korang adalah diantara yang hmmm.kadang-kadang aku terasa kerdil dikalangan korang..this serious deep from my heart..but percaya lah..korang selalu sangat menjadi yang terbaik sewaktu aku memerlukan..maaf untuk semua perbuatan aku yang membosankan contohnya waktu beli baju raya..contohnya melalak sewaktu diperkotak katik kan..contohnya nak emosi tak tentu pasal..contohnya tanya soalan yang sama "kak kita gemuk tak" hakikatnya sendiri tahu lemak dah bermaharaja lela kat badan sendiri..nampak tak?sangat..kan....sorry..sebab..kadang-kadang..birthday korang pun aku lupa..oh maafkan lah diri ini..banyak lagi nak tulis..tapi..ni je yang mampu sebab. office aku selalu menjadi saksi hujan di dalam bangunan sewaktu empunya belog ini menulis..hari ni tak mampu nak hujan dah sebab tuntutan kerja yang hampir buat aku hilang kesabaran...baiklah itu saja...jom lah balik untuk berjumpa keluarga tercinta walaupun aku belum boleh balik sebab 2 orang bos aku yang sangat berdedikasi dah bagi warning suruh siapkan kerja dan by monday morning nak..untuk makluman..arahan aku terima pukul 4.35 petang..wa....saya sayang bos-bos saya..hahahahahha*tanduk aku dah tumbuh ok!*

nak pantun sikit:
lari-lari atas titi
harap2 tak de yang kecik hati..

enjoice membaca ye!






3 comments:

  1. hehhehe...dun worry... i'm always here for u..
    by the way..ct nurhaliza la sgt..hehhehe

    ReplyDelete
  2. FarahBaek hahhahaha..tu ayat norlin..kita copy je..

    ReplyDelete