Monday, December 24, 2012

aku & dia

assalamu'alaikum.. ..memang lah trend sekarang..pagi-pagi ngadap pc kan?kalau mak-mak kita mesti marah sebab lebih baik ko kemas rumah, basuh baju, etc..(bawak-bawak tolong mak nak oi...!!)
tak ape lah..curi masa kejap untuk mengisi kekosongan dan kesepian belog aku ni...aku dan dia..wa...siapa dia & aku? okey!let's jump to the topic..it's about me and my youngest sista..di mana dia adalah anak ke 6 dari 6 orang adik beradik yang terdiri daripada 5 perempuan dan 1 orang lelaki..of course la dia ni manja..memang manja dengan cara dan gaya tersendiri..dia boleh dikatakan rapat dengan kakak-kakak dan abang nya sebab kita orang lah medium dia nak berhibur..nak tau sebab ape?adik beradik aku bukan lah spesis yang suka ke hulu hilir dengan kawan-kawan..so sangat susah nak jumpa kita orang hang out dengan kawan-kawan sekolah..susah..

ada apa aku dengan dia?hmmmm...actually kami berkongsi minat yang sama..hehehe..selalu kalau aku suka,dia pun akan keluar statment "adik pun suka" sebab nya..aku punya taste yang problem...walaupun beza umur aku 10 tahun dengan dia, boleh dikatakan taste kami sama.ye sama!hal ni memang our family dah maklum sangat! aku yang berumur 24 tahun bercita rasa seperti budak sekolah umur 14 tahun..hehehe..tak percaya?tengok ni :

ni adalah stationery yang aku ada dan dia sangat adore.heheh
lain-lain seperti baju, fesyen...yang tu dia memang pandai and tak payah ajar..dan aku rasa nasib baik dia tak ada income lagi..kalau tak, aku rasa dia akan beli baju-baju lagi meletops dari aku..hehehhe..ok la lah..ni adalah my youngest sister..BAIDURI BINTI MOHD NASIR

i tengah demam raya time ni..tak sihat

ni pun tengah demam..tapi si budak ni sibuk nak begambo 

ni la dia adik a.k.a baiduri..orang cakap muka kita orang sama.betul ke?




No comments:

Post a Comment