Monday, December 31, 2012

BYE2..2012 HYE2..2013

ihsan dr mr google..


 Assalamu'alaikum semua...first of all..semoga kita sentiasa berada di bawah nikmat Nya..Insya allah..okeh *tok sah dok layan minah feelling ni.. Alhamdulillah..Allah memanjangkan umur kita sehingga ke hari ini..ye tak?hehehe..ok lah.let's jump to the topic.. ha...aku rasa tak payah story korang dah nampak kan?hehehehehe..BY THE WAY *siap capslock!* page aku ni yang dah new look.. cantik tak..hehehe *dah start minah perasan ni.. credit for my sis Aeisyah Hanum sebab sudi tukar imej belog angah yang dah ada sarang spider sebelum ni. 

 ok...tahun baru,azam baru, biasa la tu..tapi sesungguhnya..setelah umur aku mencecah 25 tahun..baru la aku rasa betul-betul nak 'make it real' *azam akak yang belom tercapai..atcually tak semua yang tak tercapai..ada beberapa je..maklumlah, tak semua yang kita rancang jadi macam yang kita nak. betol tak? berkenaan dengan new look..hehehe..tak ada lah sampai nak buat plastic sugery ke, ubah penampilan ke..hehehe..its just refering to my blog apprence dan mungkin perubahan gaya hidup aku yang akan jadi semakin sibuk..*jadi la muka tak terurus aku sebagai new look..hahahhaha 

 hmmm...tengah taip-taip..aku kontang idea.. 

 ok..selain itu, hidup aku juga bakal berubah sebab one of my sis *i can't mention which one..hehehhe* will fly for futher study..where? *itu juga rahsia sehingga confirm* sebenarnya aku yang terlebih excited sebab kakak dia ni masih terkedek-kedek mencari ruang dan peluang untuk sambung belajar..tapi belum ada rezeki lagi..Insya allah ada hikmah dia yang tersendiri..:) sangat yakin dengan yang itu... tonggang terbalik,berdiri jatuh, bangun, duduk,sedih, pedih,medih aku untuk tahun yang kita bakal tinggalkan sat ja lagi ni..semestinya akan jadi rujukan, teladan,sempadan dan macam-macam lagi dan yang kita boleh buat. seriously aku baru faham mengapa perlu ada azam..*bukan bermaksud aku tak ada azam lansung* it's about how important it is.. ok lah aku nak memanfaatkan masa senggang untuk sosial nettwork yang lain pulak..happy new year semua..


ihsan dr google juga!

1 comment:

  1. kenapa pulak blogspot up grade smpi entry yang aku post jd se serabut ini?adoi

    ReplyDelete