Wednesday, October 3, 2012

shopping on line?

assalamu'alaikum smue..

ok layan je eh ape aku nk tulis..hehehehe...

hri ni aku tulis entry ni sbb 1 kejadian telah berlaku semlm...aku menulis sbg seorg pengguna dan sbg seorg yg turut terlibat dlm biznez kciklan secara on line ( abaikn bhasa aku yg mcm xpernh blaja karangan ).

sebagai pengguna
aku adalah seorg yg cpt tertarik utk membeli benda2 yg aku nmpk cantik. knp? sbb ape nk tau x?sbb aku ni mcm tu la..eh ape aku tulis ni?sejak2 aku terjebak beli membeli on line ni.. (since past 2 years) aku xpernah lg la kne tipu dan rse tertipu...tp...semalam..setelah item keberapa yg aku dh shopping on line...aku rse tertipu..:( padahal aku ni regular customer tau..si penjual tu slalu puji2 produk dia (as usual) tp slalu mmg ok..match kualiti dgn ape yg dia ckp...tp kali ni....ia tidak berlaku....aku terpakse kuarkan duit utk bende yg tak berkualiti :( aku adlah seorg yg sgt tak kisah berbelanja lebih utk brg yg aku suka atau utk servis yg memuaskan..tp smlm..ooohhh T.T tidak akn aku beli lagi dgn org itu..kira dh pangkah tau...sob..sob... dan sbb itu jgk aku telah berbiznez keciklan....hehhe..utk customer yg nk kualiti yg berpatutan dengan harga silalah jenguk : https://www.facebook.com/mifachanteqshoppe jgn malu2

sebagai biznez gegurl
disebabkan insiden ini aku wujudkan mifa chanteq..knp nme dia mcm tu?hehehhe..of coz sbb owner adalh kami :

haha..kami la toke!toke ke?


ok ni gmbo yg rasional skit

Dah ckup gmbr rsenye...skrg crite plak mifa jual ape..
our main item is bawal rose..yg sgt cute..manis..comel...nk tau sbb ape?sbb kakak jahit sndri...so dgn hrga RM35 sehelai tdung yg sgt cntik ni...sgtlah berpatutan...yg lain2 ade la dress,maxi and few baby item..jom la singgah https://www.facebook.com/mifachanteqshoppe sbb kakak tepek skit2 je gmbr kt sini ok?
henjoy da pic..




 yg ni item sampingan 


sekian tq..:)







terima kasih kerana membaca entry ini.






1 comment: