Friday, October 19, 2012

reward

assalamu'alaikum seperti biasa,aku up date blog aku..

knp tajuk entry aku mcm tu?hehehhehehe..saudara saudari sekalian, saya sudah dapat..weeehhhhuuuuu...kalau korang nak tahu, meng 'reward' diri sendiri ni takde la teruk sangat.... (sebab aku selalu gila buat) korang akan rasa lebih better sebenarnye. dan semperna itu, aku telah reward diri aku dengan kegilaan gajet terkini..itu sahaja yang aku mampu.niat di hati sebenarnya nak ke tanah suci..tapi ape kan daya.tak cukup lagi nampaknya..jadi..insya allah akan aku usaha kan untuk ke tanah suci..kwn-kwn doakan saya ye..rase mcm merepek..tu je nak tulis tapi ok la.bai....



terima kasih kerana membaca entry ini

update via samsjng galaxy note
 p/s : entry ini tiada unsur riak atau takbur melainkan unsur jakon sahaja.

No comments:

Post a Comment