Friday, October 5, 2012

changes

assalamu'alaikum..kwn2..
korang perasan x?aku rajin hapdate blog kn?nk tau sbb ape?sbb......aku tgh xbz..hahahha..ok la..first of all.meh kte start story dgn my work field.ok..aku adalah seorg technician qs di slh sebuah bdn kerajaan yg berada di muka bumi m'sia ni..aku start kje ngam2...6 months after aku hbis study..nkn tau sbb pe jd mcm tu?sbb mak aku adalah seorg yg sgt komited terhadap masa depan anknye..heheeh..sbb klu nk harap aku yg pemalas ni xtau le...(thanks so much mak!leviu..muah). skrg ni dh genap 3 thun lbey skit aku kje kt cni..alhamdulillah..aku dh cnfirm..tjuk entry aku xberkaitan pn dgn kje aku yg aku tulis berjela-jela ni...tp sbb aku ni kn mood puting beliung...time nk share...aku share..time aku xnk share..1 huruf pn aku xmood nk hapdated nti..hahahha..ok la..lyn je ape aku nk up load ni...t korang fhm la nape tjuk entry aku gitu eh..

ni waktu thun 2010.

ni 2011
ni pn 2011


ni thun 2012

ha..nmpak x ape ygaku nmpak?hahaha

2 comments:

  1. ko nk ckp yg ko dh kurus ke,dh lebih bergaya? hikhikhik.. neway,congrates sbb dh cnfirm.. bile la rezki along lak nk join govenment section ni..

    ReplyDelete