Tuesday, August 7, 2012

nasib baik aku puase semalam

ok kwn2 tjuk entry aku kali ni sbnrnye adalah berkisar dengan atitude seseorg. 1st nk tnye pendapat korg..klu korg tgh tggu lif dan pastu ofcmte korg kuar utk tumb print..suddenly wktu dia nk tumb print lif terbuka..ape tindakan sewajarnye seorg manusia yg berhati perut dan berperikemanusiaan akn buat? (biar aku jwbkn) jwpn nye adalh korg akn tggu kwn ko yg tgh tumb print utk turn sme2 btul x? dan nk tnye lg...rasional ke org yg tggu dlm lif tu mrh smpi hentak2 lnti lif? dan org tu berumur lingkungan 45++..rasional ke? pastu org yg menunggu ngn kwn dia msuk lif kne tgking2 mcm hape..n di tuduh "KAU TAKDE ADAB!" patut ke?tambahan org yg tengking2 tu pulak kerjanye mendoakan org sewaktu majlis2 yg berlaku di ofice,membimbing sesi bacaan al-quran setiap pg jumaat, menjadi imam utk solat2 hajat anjuran tmpt aku kerja...aku mmg sgt terkejut dgn ape yg aku alami smlm...bila aku ckp "KTE NI PUASA..KNP MRH2.?BWK2 LA ISTHGIFAR" dia ckp aku ego...salah xnk minta maaf..kwn aku yg g tumb print n beberapa kakak dan abg yg ada pn nmpk terkejut...aku lg la sgt2...ya Allah..mmg berkat bulan ramadhan...sbb aku xnaik hangin...(tp lps msuk kreta tersedu sedan la sbb terperanjat)
utk peringatan bersama...bnde ni aku rse dh 56 ribu kali aku ulg kt dri aku...kte xbole la nk memekik2 tgur n hina org klu dri kte sndri pn compang camping..dan sntiasa igt, kte manusia yg xlari dari buat silap...xtau la aku nk buat mcm mne lg...xpsl2 aku pegi bazar dengan mate bgkak..hehehehe

1 comment:

  1. A bukan nama sebenar tersebut usah dilayan bile da naik hantu..tapi bln poser mane de hantu..mgkin dia lapor nak mkn tak boleh, so mkn org pon jadila

    ReplyDelete