Friday, August 5, 2011

mahalnyer!!!!

hmmmm...pose2 nk mrh...aku bkn mrh pe...korg tau x?dh 2x aku survey bju raye.2 tempat yg berbeza...aku xpuas hati sbb aku rse bju rye yg dijual thun ni mhal tp xberpatutan!!!!!!harga xberpatutan!!!!tp bju2 yg jd trend mse kini aku xberkenan....semua meletops mcm nk g dinner!mcm mne la aku nk recycle bju tu pki g kje...klu nk pki g knduri lg syg...korg tlg la jual murh skit...dlm range harga yang mampu milik utk org2 mcm aku ni....kte org ni blum de ure2 pn dpt bonus tau...xkesian ke?!!!aku mcm nk nangis ni pkir betapa mahalnya bju2 skrg!!!aaarrrrggghhhh...tidak!!!keperluan hhidup yg semakin menekan...gaji mcm tu jgk...smue mahal..mkn,bju,smue2..mahal...ni bole menyebabkan kadar masalh sosial akn jd semakin tinggi ok?tlg la sesiapa yg bertanggung jawab dan sesiapa yg berwajib mengambil tindakan yang perlu...sesungguhnya...kumpulan sokongan dan pegawai2 sokongan yg lain rse tersepit, disepit dan tertekan sgt...kpd adik2 yg tgh blajar, bru nk blaja, da nk hbis blaja...blaja lh sungguh2...korg nk hadapi hidup yg extra super mencabar dr aku...


p/s:aku xtau npe aku feeling tbe2...

No comments:

Post a Comment