Thursday, July 14, 2011

thanks..





hehe..mesti korg dh tau npe entri ni wujud...nk tau sbb pe?sbb, 11 julai adalah bufday aku..entry ni adalah rentetan daripada ape yg b'laku waktu bufday aku...:) thanks a lot yg aku nk ucapkan 1st skali to my parents yg sgt disygngi...mlm 10 julai, waktu hantar aku blik umh swa, derang dh wish hepi bufday...wktu tu sbnrnye mcm nk nanges (aku kn cpt touching) ...da next day(11 julai) as usual la aku pg2 bute da bkak fb n rmi la yg wish...tq utk smue...hik..hik..hmmm...aku teruskan hri yg membosankan dan tepat pkul 3.45 (klu aku xsilap) asmil msuk ofis tersengih2 di ikuti k.fara di belakangnya..aku xnmpk plak npe asmil tersengih2..rupenye dia bwk bufday kek utk aku!(korg jgn slh fhm..bufday kek itu adalh suprise drpd..k.norlin,k.farah, azam, dan asmil...bukn dr die sorg)...aku pn buat la muke seposen tersengih2..hahahhaa...umr aku da 23 thun!!!!O.M.D(oh mak datok!!)..da tiup2 kek smue...aku excited pki bnde2 yg di tradisi kn oleh kte org sndri n snap sum pc..(smpi t'lupe nk b'gmbr ngn die org ;) sori smue..)..k la..nti2 aku merepek lg...berikut adalh gmbr di tempat kejadian :






ni kek n topi bufday..(topi yg mmg kne pki kpd org yg b'bufday )






aku yg da ready nk potg kek..




heheheheh...bnde wajib yg msti di pakai (yg aku da sebut td)



2 comments: