Friday, May 6, 2011

(T.T) (T.T) (T.T)

manusia ni sush kn kwn2...hati die org kte kne jge...kte kne fikir...ke...aku je yg ske fikir lbih2??aku adalh seorg yg sgt sensetif dgn perasaan sebenrnye...kdg2...org x b'niat pn nk sakitkn hti aku...tp aku trase tbe2....dan aku seorg yg sgt manje sgt2...so...k.farah adalh org yg selalu m'jdi mangsa keadaan krn segala bnde pn aku mengadu kt dia...sorry ye kak..kte tmpg mengadu kt akk...kte ske touching2 sgt kn?..huhuhuhu...sbnrnye m'slh aku adalh kurg self confidnt...rendh dri yg sgt truk kdg2...hmmm...kdg2 mengalami kemurungn yg truk...hmmm...smoge aku tbh menghadapi sgelanye....ya Allah...bantu lh hambamu ini...amin...

3 comments:

  1. PM je entah.siapa.aku kalau dah rse kak farah punya tambung-simpanan-kisah-sedih-dan-touching-anda dah penuh,..kalau semua gembira dalam dunia ni, taklah namanya dunia..and dugaan ke ape ke, Tuhan bagi sebab tahu kita mampu menanganinya..kalau tak, tak ade Allah nak bagi ujian-Nya. you have me, you have your famili..and the best frens of us is ourself..

    ReplyDelete
  2. i'll always be there..yg penting pcaye pd Tuhan, Kesetiaan pada raja & negara...hhehehhe. Pecaye diri sendiri..sebab kite je yg paling kenal diri kite sndiri...

    ReplyDelete
  3. sabar k...biase la tu.. kalu mulut tempayan sng la kite nk tutup,ni mulut org..nmpk je kcik...tp besar critenye...dont stressed urself k...u hve me... xyah amik pusing sgt psal ape yg org ckp...maklumla ..kite kn dikelilingi masyarakat yg 'dh bg betis nk peha'...sntiase x pnah puas dgn ape yg dh ade...mksudnye same gak..sntiase nmpk kkurangan org lain...kononnye die la plg perfect...sdgkn die lupe, siape yg lbh PERFECT?

    ReplyDelete