Tuesday, April 5, 2011

dream high..


demam k-pop!!!hehehe..tahukah korg aku adalh salah seorg yg tlh diserang nye...pembawa virus adalh adik2 ku yg mmg sudh lme dijangkiti virus itu...bkn la xske sgt ngn k-pop ni...aku mint je...tp dlu2 just follw drama n film die je..psl2 artis2 die xde pn aku amik tau..tp bru2 ni, smangt aku utk dgr lagu2 ngn tgk drama2 korea kembali dipupuk apabila..aku tertengok dgn tidak sengaja, sebuah drama korea yg bertajuk "DREAM HIGH" best n lagu2 die pn best...tp yg pnting aku msih dgn habit lame aku...xigt nme2 pelakun nye..hahahhaha..btw, slamt menjamu mata anda2 dgn gmbo die org eh?




ni gmbr nk mule drama tu



ni gmbr time ble ntah



ni muke2 role player.


yg aku igt,hye mi,sam dong,pil suk,jason,tae kyung,yg lg sorg tu xigt nk spelling nme die..hehehe..


1 comment: